måndag 30 november 2009

Halv åtta hos mig

I helgen har pappa, syster och Kristofer varit här! =)

I fredags var vi ute och åt middag på en indisk restaurang, Garam Masala på Sveavägen, mycket gott var det! Sen gick pappa hem och jag, Lina o Koffe gick och bowlade en sväng och vidare till The Spitfire, på Birger Jarlsgatan tror jag den låg på, och tog varsin öl. Där det jobbade en sjukt söt bartender btw ;)

Lördagen spenderades på Hovstallets julmarknad och senare fortsatte jag, Lina o pappa på Globen och Stockholm horse show! Så himla kul :) Köpte mig ett par nya chaps också, hittade äntligen ett par som var lagom långa och som gick runt mina vader! Såg beerbaum, kürten, roffe, lundbäck, bayard och alla, avundsjuk blev man, vill också vara med! Alexander Z var också med, tänk att man har tävlat mot honom ett antal gånger på ponny, slagit honom också faktiskt :)

Var väl hemma halv tolv på kvällen eller nåt, klockan 3 på natten så får jag ett telefon samtal och halv fem på morgonen så kommer Koffe vinglande in i lägenheten, inte mycket sömn den natten inte!

Klockan nio befann sig jag och pappa återigen på Globen, såg en tidshoppning, ponnyhoppningen och Isuzu cup. Roffe vann den sista klassen, roligt för honom, samt att han fick meetingpriset med, så 2 nya bilar fick han! Det är ju inte helt fel :P

Efter Globen så åkte vi ut till stallet och det gick så himla bra med ridningen, hon var så himla lugn och det kändes super duper bra! =D Ska antagligen ut t stallet imorgon igen :)

Senare igår så åkte jag med pappa, koffe och Lina t E-tuna och där käkade vi pizza och kollade på gossip girl och playa del sol :)

Tog tåget t Sthlm i morse. I skolan så hade vi brudmakeup och jag fick toppbetyg! Ingen konstruktiv kritik alls :D Imorgon ska vi göra både makeup och håruppsättning.

På torsdag så ska jag kanske sminka bönderna i bonde söker fru och deras tjejer/kille =) För ett repotage i Se&Hör, spännande! Vi ska både sminka och fixa hår. Vi ska lotta om det imorgon om vilka som får gå, hoppas! Då kommer mitt namn med i tidningen med, bra publicitet :)

Nej nu måste jag allt sova!

Natti Natti



Puss&Kram

1 kommentar:

  1. nu blev jag oxå avundsjuk på dig, ville oxå till globen=(
    gaahhH!!!

    och du skit i snobbhomarna där uppe, de e puckon!!

    SvaraRadera