onsdag 11 november 2009

Fest makeup!





Party party! Glitter och färg! :)

Åh det var kul =) fasen vad det syns dåligt på bilderna, hade jätte mycket ögon skugga, samt så ser den guldiga nästan grön ut :P Hade old gold och en rosa ögonskugga som underlag, lade sedan på ett lager över med guld metallic glitter och super rosa eye dust, som jag även använde till läpparna blandat med genomskinligt läppglans samt mörkrosa läppenna under. Läpparna blev riktigt snygga, riktiga godis läppar! På sista bilden till höger har hon tagit bort det, därför är de e så ljusa.


Ska ut till stallet med Karin sen vid 5-tiden och rida, skoj skoj!


Blev lite ändrade planer till helgen, ska åka till syster på lördag istället, för på fredag så ska alla i klassen gå ut och äta och festa lite! :)


Har anmält mig till att vara med på New Yorkers nyöppning i Kista, göra reklam för Make Up Store och sminka kunder, men vi får lotta eftersom det är många som vill dit. De två som ska vara där och jobba får ett presentkort på New Yorker på ett värde av 150 euro ;)


Får anmäla mig till att arbeta på Svt också och deras program Draknästet, ska sminka de som ska vara med i programmet. Men vet inte om jag vågar.. =S Det ska bara vara en person som ska dit. Får se om jag vågar vara med i utlottningen, det är en jätte bra chans, men tänk om det inte blir bra det man gör o de blir missnöjda. Det är ju inte bra om man får ett dåligt omdöme! Samtidigt som det kan bli jätte bra och att de gillar en, kan ge en skjuts i karriären! Vad ska jag göra :P varför är man inte framåt som många andra och bara gör det, varför tvekar man, rädd för att misslyckas antar jag..


Puss&Kram

2 kommentarer:

  1. ja jäkla skit e fegheten!!
    och rik, någon gång ska jag vinna pengar, ha ha
    (som jag förslökt nu ett tag) ;)

    dock tycker jag du ska söka till SVT!
    chansa!!!

    det var 110 debut, o den gick piss eller ja hästen hoppade kanon tills hon inte ville hoppa mer, vägrade ut dig!
    dum häst!

    SvaraRadera
  2. Klart du ska anmäla dig! Du är ju jätteduktig! Är ju ingen specilasminkning. Go girl!! //Syster

    SvaraRadera