fredag 13 november 2009

20-tal :)


20-talet stod på schemat idag!


Ljus bas, små röda plutiga läppar (det som inte skulle synas täckte vi över med concealer och transparant puder), rosiga kinder och långa, smala ögonbryn! Det var svårt att få smala ögonbryn på Madia som har så tjocka, men gick att täcka över en hel del, Lillis visade mig ett bra knep sen med :) på måndag ska vi lära oss att vaxa över brynen och göra "nya" bryn! blir spännande. Madia har satt på sig en peruk och hatt på kortet, fattades bara kläderna :) Madia som är frisör gav mig lite 20-tals vågor i håret!

Igår när vi hade redaktionellt mode så blev jag en rock chick!

Orkade faktiskt göra mig lite riktig mat idag, köttbullar med sås, potatis & morötter :) skönt att äta potatis istället för pasta för en gångs skull!

Ska snart göra mig i ordning för en middag med tjejerna! Imorgon åker jag till syster och på måndag blir det 30-tal i skolan :)




Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar