fredag 6 november 2009

Dagmakeup - första bedömningen!

Idag skulle vi göra en dagmakeup, och detta momentet betygssattes! Blev skit nervös när han sa att han skulle sätta betyg på oss idag. Vi har gått igenom alla moment i ansiktet och skulle idag sätta ihop allting och göra en hel makeup. Men det gick kanon bra! Och det var jätte kul :) Han sa att det var jätte bra det jag gjort, inget negativt alls att säga förutom att jag kunde sprayat på lite mist över sminket el baddat en fuktig pad över ansiktet så att sminket flyter samman, men på själva makeupen inget negativt, så det känns bra :) så nu kan man slappna av i helgen :P hehe.. Skulle behöva skaffa mig en bra kamera! Klickar man på bilderna så blir de större och man ser lite bättre :)

Före:










Efter:




















Ikäll ska jag följa med Karin ut till Vaxholm där hennes syster & hennes pojkvän Rasmus bor. Deras föräldrar är här på besök så vi ska äta middag där ute, blir trevligt :) Och imorgon kommer syster och hälsar på mig, så vi ska gå lite på stan och mysa, roligt :)

Igår när jag skulle följa med Karin och kolla på hoppträningen, Pontus Vestergren hette han btw, så när jag gick till bussen regnade det och var blaskigt ute, så blev alldeles genomblöt! Har ju ridskorna på Vaxholm, så hade bara tygskorna, inge bra :P Sen satt vi i ridhuset och frös. Sen gick vi ut och ställde oss vid busshållplatsen i regnet och när bussen väl kom så körde han bara förbi oss!! Och vi blinkade med ficklampa och viftade med händerna så han kan inte missat oss :P Så vi fick stå där i ytterliggare 20 långa minuter i iskallt regn och vänta in nästa buss :P Det var INTE skönt! Vi var stelfrusna när vi kom hem...uscha.. Sen såg jag att sulorna på mina skor hade gått sönder, var som ett långt jack i gummisulorna på undersidan, så inte undra på att jag blev blöt om fötterna. Dålig kvalité! Köpte dom väl i augusti eller nåt och har inte använt dom särskilt mycket, så det var trist..:P




Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar