torsdag 5 november 2009

Hudvård :)


Och oj så kul det var! Och mysigt :) vi fick bara sköta om varandra och ha en riktig mysig förmiddag. Vi fick göra ansiktsrengöring, peeling, ansiktsmask, hand- och ansiktsmassage, hur skönt som helst!



Det skulle jag faktiskt kunna tänka mig, ha en egen liten salong där folk kan få ansiktbehandlingar och sen bli sminkade och fina :)

Igår färgade vi ögonfransar och bryn samt ryckte ögonbrynen. Var svårt att få dom symetriska, men det gick hyffsat bra tillslut.



Var ute i stallet och red igår, gick super duper bra! Skrittade jätte länge innan jag började trava denna gången och gjorde många lösgörande övningar så att hon verkligen blev avslappnad. Fungerade jätte bra, när jag började trava henne sen fortsatte jag med de övningarna och hon blev jätte mjuk och fin och stressade inte upp sig alls lika mycket. Kändes verkligen super, var jätte nöjd efteråt. Kände att hon kräver mycket tid och bör få en lång mjukgörande uppvärmning innan man börjar jobba med henne. Det var jätte kul :) duktigt ekipage!

Idag blev det åter igen pasta till middag, idag med basilika pesto till. Blir mest pasta faktiskt, billigt och bra ;)

Ska följa med Karin ut till Nibble sen och kolla på hoppträning, kommer inte ihåg vad tränaren hette, men han jobbar på Strömsholm som lärare och unghästberidare. Ska bli roligt!




Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar