måndag 16 november 2009

Måndag igen

Då var det måndag igen. Hade det trevligt hos syster :) Vi var ute en sväng i lördags och i söndags var vi och gjorde lite fynd på Cubus! Åkte från E-tuna i morse direkt till skolan, går smidigt. Trist att åka ifrån syster ändå, men ses om 2v då de och pappa kommer hit :)

På torsdag bär det av t Kalmar! Måste köpa biljett hem. På fredag kommer jag att befinna mig på Make Up Store hela dagen! Hoppas det blir lite sminkning :)

Idag gjorde vi 30-tal, även det skit svårt! Höga runda ögonbryn, markerande globlinje, rak eyeliner under nedre ögonfranslinjen och konkav längs den övre, smala läppar med spetsiga toppar! Kolla bara in Greta Garbo, the queen of Hollywood.


Hade David på besök förut, vi var riktigt onyttiga och åt wienerbröd, men gott var det ;) inte nog med att jag frossat i en massa godis hos syster i helgen :P


Göra nu då? Köpa tågbiljett borde jag göra, kolla på ett avsnitt av antm kanske? Ska jag göra mer mat idag.. Börjar bli lite hungrig, får se vad jag hittar.. Blir väl riskakor o lite te kanske :P



Puss&Kram

1 kommentar: