måndag 23 november 2009

Helg i småland!

Då var man tillbaka i stora staden efter en helg hemma i småland! Var hur skönt som helst faktiskt :) Träffa mamma, pappa, katterna, hästarna, vänner! :) Går så otroligt smidigt att flyga hem, igår tog det 1½ timme från det att jag flög från Kalmar till det att jag satt i lägenheten på sveavägen! otroligt egentligen.. När jag satt på flygplatsen på väg tilol Bromma i torsdags, så insåg jag att jag inte hade lagt över min plånbok i den väskan jag hade med mig, panik på högsta nivå! Men det löste sig iaf :)


Var på Make Up Store på baronen hela fredagen och ett par timmar på lördagen och hade praktik, det var hur roligt som helst och de var supertrevliga! :) Hoppas på att få komma dit lite runt jul!


Senare så åt jag middag med pappa och träffade sedan Jessica för lite bio. Vi såg Bröllopsfotografen, jätte mysig! Älskar hans värmländska ;) Sen gick vi till O'learys och satt där hela kvällen, tog ett par öl och träffade lite vänner, myys :) saknat!


Det var skönt att vara hemma på landet ett tag, bort från allt oljud, stress och alla människor!

Idag var det 60-tals sminkning som gällde! Jag började sminka, mådde jätte bra, sen bara slog det till och jag blev jätte dålig, kände mig svimfärdig och helt yr. Men jag gjorde klart min sminkning i alla fall och lät Lina göra "halva" mig och sen gick jag hem.. Gick hem och lade mig och sov en stund, ätit lite nu med så nu mår jag bättre, skönt det! Trodde nästan jag fått svinis :P Hoppas det inte kommer tillbaka. Nu när vi ska till globen i helgen och allt.




I torsdags skulle vi sminka killar och jag hade med min syssling Simon, Simon och jag har förresten hittat en 3a på Östermalm som vi har fr o m 1e december, så då får ni komma och hälsa på hur mycket ni vill, weii :) Tillbaka till sminkningen. Första skulle vi göra en vardagssminkning, sen catwalk och sen vad vi ville, det skulle vara utflippat och med färg men ändå vara manligt! Så här kommer lite bilder, har dock ingen på vardagssminkningen. Tyckte catwalk sminkningen blev riktigt het :) Sen fick han bli en het militär modell!




Vi ska sminka folk till Nobel efterfesten förresten, spännande!! Samt en modevisning den 17 december.

Skönt att jag mår bättre nu :)


På fredag kommer syster, pappa och systers sambo Kristofer! Kuul!



Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar