söndag 8 november 2009

Syster på besök!


I fredags var jag och Karin ute i stallet och red lite, gick jätte bra :) och det är såå roligt! känner att vi börjar connecta mer och mer nu, jätte kul! Börjar hitta knapparna :)

Sen åt vi en jätte god 3-rätters middag med hela Karins familj, gott var det!


Igår kom syster Lina på besök =) Vi började med att gå på stan, fick tag i lite julklappar, så nu är i alla fall mamma & pappa klara, känns bra. Sen köpte jag en termosmugg, lite ansiktsmasker, peeling, lip care mix och en foundation från make up store och klänning till mig. Vi åt fiskburgare i hötorgshallen och köpte tigerräkor i lag med olika smaker med oss hem. Så på kvällen gav jag syster lite ansiktsbehandling innan det blev vitt vin, tigerräkor, kex & ost, melon och vindruvor samtidigt som vi lyssnade på team olas härliga toner, mmmm =) underbar kväll! <3



Idag så gick vi återigen och kollade lite på stan, åt lite och visade henne skolan. Sen åkte Lina hem till Eskilstuna igen och nu sitter jag ensam hemma i Karins lägenhet igen.. Vill mysa och kramas! Ser att grannarna har tänt ljus och bara myser, avis :( Sitter och dricker lite vin, ätit resten av räkorna med lite pasta och till efterrätt blev det lite chips :) man får tröst äta lite :P Kollat på världscupen från verona, gossip girl och förtillfället ensam mamma söker.

Imorgon blir det skola igen och kvällsmakeup som gäller!

Ser att jag har haft över 200 läsare, glad jag blir att det är så många som vill läsa det jag skriver! =)




Puss&Kram

1 kommentar:

  1. Jag har minsann varit inne å tittat nu. Va roligt att du skriver sminktips. det e bra. I lööve smink. Hoppas att allt e bra med dig söta Ebba. Kramar Emmis

    SvaraRadera