tisdag 10 november 2009

Seg dag

En riktig seg dag har det varit.. Började med att jag fick kravla mig upp skit trött som jag va.. Sedan kollade vi på film i 4 timmar i skolan och pratade filmhistoria och modeikoner, hur modet har förändrats genom årtiondena osv. Alla var extremt trötta. Åkte hem, lagade mig lite mat och kollade på ANTM. Sen lade jag mig och sov ett par timmar, så vaknade nyss och är fortfarade väldigt seg :P En sån dag då man inte orkar göra någonting alls, fast det har varit många sådana dar nu. Borde röra å mig lite mer, träna lite. Men att orka ta tag i det :P Om hästarna hade stått lite närmare så kunde jag ju ridit mer, det är ju rolig träning liksom, springa till gymet är inte så kul. Får se när vi åker ut nästa gång. Lite förälskad är jag allt i en viss madame så hoppas det blir snart!

Igår var som sagt Simon här och höll mig lite sällskap, drack lite vin och åt kex, mysigt som vanligt!

Ska stå på Åhlens City snart och promota Lars Wallins nya sminkkollektion på Make Up Store :) Måste bara bestämma vilka dagar jag ska dit. Den 17e december ska vi sminka modeller hela dagen. Mellan ca 10.00-21.00. Det är en modevisning där nya designers ska visa upp sina verk. De som går på designskola här i Sthlm. Det är 80 modeller och det ska vara 20-30 makeup artister, så får väl ca 4 personer var att sminka, ska bli riktigt kul :)

På fredag åker jag till Eskilstuna till syster & coffe! På lördag ska vi gå och lyssna på reggae, nice :) Nästa torsdag åker jag hem till småland över helgen och på fredagen ska jag ha praktik på Make Up Store på Baronen i Kalmar, ska bli spännande och roligt!

Ikväll är det Halv åtta hos mig och Andra Avenyn, så blir tv ikväll också, tv-beroende som man är..

Saknar er där hemma! <3



Puss&Kram

2 kommentarer:

  1. ja du ebba någon gång ska ja fan ha det så, man ska veta att man vågar oxå, feg e man....
    ha ha

    usch om man hade grymt mycket pengar i bagaget så skulle allt lösa sig mycket bättre!!

    SvaraRadera
  2. jag satt och läste hela din blogg på min rast vad duktig du är! Du skriver ju som en författare underhållande!! och sminkar jätte fint. ditt liv verkar så mysigt.. vaddå dricka vin och äta kex i veckan=) avis!! go girl, sex and the city style ;) puss linda

    SvaraRadera