torsdag 22 oktober 2009

slappar dag

Idag har det varit en riktig slappar dag för min del. Inte gått utanför dörren ens :P

Jag har kollat på lite playa del sol & andra avenyn på datorn. Sen lagade jag pasta och köttbullar, super avancerat men gott ;) Sen efter det så har jag kollat på årets inomhus sm i hoppning för stor häst, från Umeå 25-27 september (http://www.ridsporten.tv/ShowMedia.aspx?id=ea15ff37-594c-4984-89d0-b2c2b3e6a9b2). Blir så avis, vill bara vara med ju!

Igår så köpte jag biljetter till Stockholm Horse Show till mig, pappa o syster. Ska bli riktigt roligt :)

Jo just det, var ju på middag & stand up igår! Jätte trevligt var det. Var först på Picante, en tapas restaurang på Kungsholmen, men Karin, Christina o Rasmus och åt jätte god mat. Efter det så mötte jag upp Simon inne i stan och så gick vi till stan up-en. Vad stället hette kommer jag inte ihåg dock.. Gatan hette typ Kammakargatan, eller nåt liknande. Vi mötte även upp ett par bekanta till Simon där. Den ena tjejen, Michaela, är makeup artist och gav mig lite bra tips osv. Jag skulle bara höra av mig till henne om jag ville följa med henne en dag på jobbet eller ville ha hjälp med något. Sen när jag är färdigutbildad så sa hon att hon ska försöka fixa lite jobb till mig. Hur bra som helst :) kul!

Stand up-en var jätte rolig! De flesta var roliga iaf :) En kille som jag nog tyckte va roligast hette Tobias Jacobsson (http://www.tobiasjacobsson.com/#start). De va inga som man kände igen sedan tidigare, men duktiga var dom.

Mejlat svar på ett rum idag som lät bra och som låg nära centrum, så får se om de hör av sig! Fanns ju inget telefonnummer, så kunde bara mejla.

Ska man våga kolla på mammas pojkar ikväll eller? Inlåst ska jag i alla fall se.

Imorgon ska vi ut till stallet :) Sen blir det lite fest och utgång på kvällen!

Saknar er där hemma!



Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar