söndag 25 oktober 2009

Skönt med söndag!

I fredags var det alltså utgång som gällde! Vi började med förfest ute i Fredshäll, ligger efter Kungsholmen typ, tror jag.. Träffade många trevliga människor! Sen blev det taxi till Café Opera, fint ska det va ;) (http://www.cafeopera.se/) Hade det jätte kul där, lite annorlunda om man jämför med Palace i Kalmar. Som sagt, hade det jätte kul, tills det bara slog till och jag blev dålig och beslöt mig för att ta en taxi hem.. Så det blev en dyr kväll! Hur lyckas jag, fy det var riktigt tråkigt att jag fick gå hem. Så lördagen spenderade jag till största delen i soffan framför tv-n med ett tjockt täcke över mig.

Så då har man gjort om det misstaget, igen! Och samma sak tänker man "aldrig mer!", men snart är man väl där igen.. Att man aldrig lär sig. Nästa gång blir det varannan vatten iaf och ett riktigt mål mat innan! Kom ju på att jag typ inte ätit något på hela dagen, så kan ju bero på det med :P

Har bokat vandrarhem nu till den 27-29/10 när pappa, syster och kristofer kommer och hälsar på, när vi ska gå på Stockholm horse show. Ska bli kul! :)

Imorgon så börjar skolan då, börjar bli nervös nu, men känns ändå overkligt på något sätt. Att det verkligen händer nu. Har ställt tillbaka klockan nu iaf så jag inte glömmer det. Man undrar ju hur det kommer vara, hur de andra är som ska gå kursen, hoppas de är trevliga! Vi får hålla tummarna :)



Puss&Kram

1 kommentar: