fredag 16 oktober 2009

Ett regnigt och mörkt E-tuna!

Då var man framme hos syster & Kristofer i ett regnigt och mörkt Eskilstuna! Nej men ska inte hacka på Eskilstuna, varit skitväder hela vägen upp och i morse så snöade det faktiskt hemma. Vill inte ha slask och snö! Vill ha vår och härlig sommar. När jag blir pensionär så ska jag ha ett litet kryp in i ett varmt land, så fort det blir kallt & trist i det annars fina Sverige, så åker jag till värmen o myser med en god drink på balkongen!

Alltid lika mysigt att åka till syster & Kristofer, man bor som en prinsessa! Denna gången så välkomnades vi med nybakat bröd och äppelpaj m vaniljsås :) så vill man ju ha det jämnt!

Om jag hade varit i Sthlm idag, så kunde jag hämtat ut 2 gratis biljetter till en förhansvisning av "500 days of summer" som jag fick av Sofis mode, bara att hämta ut hos en FACE butik genom att visa upp sms-et jag fick. Så attans, hade varit kul, den verkar vara bra. Men antar att det bara gällde idag.. :( trist..

Se trailern här: http://www.youtube.com/watch?v=PsD0NpFSADM

Den 30e okt har Klick! 5 års jubileum på Café Opera, stod i dagens Klick!. Man skulle skicka ett mejl t redationen med anmälan för dig själv plus en vän. Hade varit jätte kul! Det bjuds på överraskningar, uppträdande av Name the pet och mingel och snacks. Plus att alla gäster får varsin goodie bag ;) Men vet inte om jag kan & skulle ev följa med syster hem till Kalmar den helgen.. Men det kommer ju fler tillfällen!

Imorgon åker vi vidare till Stockholm då :) Blir bra det här tror jag! Syster följer troligen med mig & mamma dit, så om det inte tar alltför lång tid att packa upp allt så hoppas vi på att hinna göra stan lite!

Missa inte!
Gossip Girl premiären på söndag 18/10 kl 19.00 på kanal 5

Då kommer i alla fall jag sitta bänkad framför tv-n, om nu Karin har tv vill säga.. Som jag har längtat efter dessa underbara karaktärer med dess skvaller, kärlek och glamorösa liv på Upper East Side! Precis det man själv önskar att man ibland hade och man drömmer sig bort till deras värld.

Nu får vi hoppas att Karin har internet, vilket jag glömt bort att fråga. Det blir upp till bevis!
Har fortfarande ont i huvudet btw.. :P

Puss&Kram

1 kommentar:

  1. Fin blogg Ebba, Kommer följa dig här tills vi ses nästa gång :D Hoppas skolan blir great nu och att vi ses snart igen! Puss o kram, Paulina

    SvaraRadera