tisdag 6 oktober 2009

hårmodell?

Knappt 2 veckor kvar i Kalmar & till flytten till huvudstaden, kanske dags att börja packa?


Ledig i 3 dagar nu, skönt. Försöker kolla upp vad jag ska ha med mig & vad som behöver tvättas osv. Jag har så mycket kläder men samtidigt tycker jag att jag inte har någonting alls! Skulle vilja köpa nya fina kläder jämnt. Skulle behöva ett par "mellanskor", som jag både kan ha till fest men även i skolan, ett par ankelboots helt enkelt! Men att hitta de perfekta skorna är inte det lättaste! (Speciellt inte när man har så små fötter som jag..) Jag som har beslutsångest om precis allting. Den som följer med mig in i en sko butik, får ju vara beredd på att det kan ta några timmar innan man kommer ut igen!

Bild: http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Visa-alla?art=249157 Skopunkten, Dam Boots 399:-

Såg en annons i Barometern igår om att Åbergs Frisörer sökte hårmodeller till en visning på Hotell Witt imorgon onsdag. Det är uttagning ikväll 18.15 hos Åbergs. Men vågar jag? Nu kryper den där beslutsångesten fram igen. Antingen kan det bli jätte snyggt, men tänk om jag inte alls blir nöjd, att jag får rosa hår eller nåt? Det vill man ju inte.. Men samtidigt så är det ju lite spännande att inte veta. Behöver klippa mig och det skulle vara roligt med lite förändring. Sen tänker jag "vad är det värsta som kan hända?", men Ja det är mycket som kan hända!

Får se om jag vågar då! Kanske inte ens blir uttagen, men men, värt att chansa?

Åter till packning..

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar