onsdag 7 oktober 2009

Har fortfarande mitt hår kvar!

Blev inget hårmodellande. Jag, Jessica & Marie gick dit, men fick snart kalla fötter & risken för att få håret färgat i någon skrikig färg eller klippt jätte kort vågade vi inte ta, så vi ilade ganska snabbt ut därifrån.. Fegis man är! Det är väl bara att klippa sig för guds skull. Men håret är ändå ens "säkerhet" och att ge en frisör fria händer kan ju gå hursomhelst! Det kanske hade blivit jätte snyggt? Men det kunde ju även blivit helt misslyckat..

Jag gick till mammas jobb istället där det bjöds på smörgåstårta som endast innehöll fisk, rökt lax, crabfish, räkor mm. och kom från Nabbens rökeri & fisk, det kan jag verkligen rekomendera! Till efterrätt blev det jordgubbstårta och passionstårta som elever på Jenny Nyströmsskolan hade gjort, även det var en höjdare, gott!

Ikväll är det premiär för Bonde söker fru, mysigt!

Funderar på om jag ska ta och titta på ett ANTM cycle 12 avsnitt på datorn. Borde packa, men Top Model är så mycket roligare..!

Puss&Kram

1 kommentar:

  1. Åh vad kul att du kommit igång med bloggen! Lätt bokmärkt! :)

    SvaraRadera