torsdag 15 oktober 2009

Dagen då Ebba sprang in i ett skyltfönster!

Igår morse träffades jag och Jessica i stan för lite shopping innan jag skulle börja jobba 15.30. Vi började med frukost på 4Kök och laddade med kaffe och macka!

När vi var nere på Baronen och skulle gå ut från Euro Sko, så ja.. jag gick rakt in i skyltfönstret! Haha.. Jag sa "Kom Jessica så går vi" så vände jag mig om och vips så hade jag gått rätt in i glasväggen. Kändes som hela mitt ansikte va mosat! Det första jag utbrast va " Oh, shit!" och såg enligt Jessica allmänt chockad ut samtidigt som jag tog mig för huvudet och allt bara snurrade. Jessica stod dubbelvikt av allt skratt när butiksbiträdet kom fram och frågade hur det var med mig. Det var ingen liten bula jag fick! Stor som en pingisboll var den. Sen när vi gick förbi butiken igen, så hade butiksbiträdet satt ett tidningsställ framför glasväggen, så ingen annan skulle göra samma klantiga misstag som jag :P

Gårdagens shopping blev;
- Ankelboots från Tamaris, på Arnolds Sko
- Lite öronhängen
- Färgpennor till skolan
- Inneskor, också till skolan
- Mascara & ögonskugga från Make Up Store




När vi varit och fyndat med mitt kort på Make Up Store så gick vi och tog en fika på Nilssons, blev en stor räksallad, vatten och kaffe, mums!

Idag håller jag på att packa för fullt, imorgon bär det ju av till Eskilstuna och syster, sen lördag vidare till stora staden! :)



Snart blir det stuvade mackaroner och hemmagjorda köttbullar, min favorit! älskar..

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar