torsdag 3 december 2009

Torsdag, snart helg :)

Jao, i morse vaknade jag med ett tjock lager slem i halsen, näsan rinner och typ tappat rösten, suck =( Har inte tid att bli sjuk! Men jag pallrade mig iväg t skolan iaf.

I helgen händer mycket, ska till stallet fre-sön, vip event på make up store imorgon kväll, middag med brudarna från kalmar på lördag, träffa emma, flytta. Fullt upp, så jag har inte tid att bli sjuk inte!

Ska ha glögg kväll här hemma ikväll, mysigt hoppas jag :) Hoppas jag känner mig lite piggare då med, fryser och känner mig lite hängig :(

2 veckor kvar t jullov =D skönt att komma till kalmar! Trodde inte jag skulle säga det, men man uppskattar det nu :)

Haha, stekte pannkakor nyss och då lästa jag recept på nätet, sen på beskrivningen om hur man skulle göra så stod det såhär :

"5. Stek pannkakor tills pannkakssmeten är slut.
6. Har du mer än en stekpanna kan du använda flera så går det snabbare." smart !! Haha..



Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar