onsdag 16 december 2009

Snart jul då!

Nu är det bara ca 2 dar tills man åker hem till lugnet i småland =) ska bli underbart! Man uppskattar allt man har där så mycket mer, nu när man befinner sig här uppe.

Imorgon blir det att sminka modeller hela dagen för en modevisning. Börjar ca kl 09.00 på morgonen och ska vara kvar till 21.00-22.00 tiden. Så det blir en heldag! Kommer vara helt slut :P Med det innebär alltså att jag måste packa allt idag som jag ska ha med mig på fredag då jag åker.

Igår hade jag besök av Karin här, vi lagade god mat och drack lite vin :) finmiddag mitt i veckan! Det blev klyftpotatis och morötter i ugnen, rödvinssås och kycklingfilé med mozzarella ost och soltorkade tomater i, blev mycket lyckat =D Blev rödvinssås o lite potatis kvar, så idag får det bli fläskfilé med samma fyllning och tillbehör, lyx ska det va ;)

Har fortfarande en julklapp kvar...hade bestämt vad jag skulle köpa, men nu finns det inte någonstans, så får fundera över det..

Syster köpte snowboardboots till oss igår =) bra intiativ syster tycker jag!

Måste slå in julklapparna med innan jag packar ned dom, har inget papper dock :P får väl bli tidningspapper.. :S

Tänk att det imorgon bara är en vecka kvar till julafton, känns helt sjukt.. Men lite stämning har man fått nu i alla fall när hela Stockholm har ett tjockt täcke med snö över sig! Blåsigt har det varit idag med, mindre mysigt..

Nu måste jag allt börja packa..!



Sälen 30dec-3jan!!


Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar