onsdag 2 december 2009

Lite krasslig

Jag har varit förkyld i några dar och ont i halsen. Idag när jag vaknade hade jag massa slem i halsen, täppt i näsan o allmänt trött. Åkte t skolan och var med på genomgången men sen åkte jag hem.

Gick bra att rida igår, skulle bara vilja ta med henne hem ;) så fin! Men sen va det lite sura tanter i stallet som bara skulle vara otrevliga, trodde det var högerregeln i ridhuset, men tydligen så kör inte dom med det :P och hur ska jag kunna veta det! Då börjar de bara gorma åt mig istället för att säga till mig på ett trevligt sätt.. Blä, var inte min dag igår alltså, glömde nämna att jag även missade bussen på morgonen, så otursdag alltså!



En bild på mig och Showtime, från en tävling i Halmstad för några år sen, saknar! :(

Vill hoppa och ut och tävla nu!



Älskar den här låten, den bara säger sommar!

http://open.spotify.com/track/5F8zG1A2FpebrZVPiUNeXX

Collie Buddz - Come around




Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar