torsdag 17 december 2009

Modevisning!

Idag har jag då jobbat på en modevisning som hölls i Enskilda galleriet vid fridhemsplan av elever som skulle visa upp kläderna de gjort under terminen. Vi jobbade från 09.00 på morgonen t 20.00 på kvällen, så man kan ju inte säga annat än att man är trött och har väldigt ont i fötterna... Det enda vi åt var gratis riskakor,kaffe,godis och chips, nyttigt ;) hehe.. men ibland får man offra sig :) Det var jätte roligt i alla fall! Och de hade gjort mycket fina kläder, roligt att se :)

Imorgon skulle jag behövt ha med mig en asiat eller mörkhyad som modell till skolan, men inte fått tag i någon, så få se vad läraren säger...lär ju inte bli glad i alla fall...men men.. Får kolla på de andra hur de gör och ska få låna Daphnes modell lite :) Det var flera som inte hade modeller, så jag är ju inte ensam om det, känns lite bättre :P

HEM imorgon då! =D Ska bli så otroligt skönt! Träffa familjen, djuren, kompisar och bara ta det lugnt, försöka iaf :) Sen Sälen över nyår då, kommer bli kanon kul!

Men nu måste jag sova, ska upp extra tidigt imorgon så jag hinner se så att jag får med mig allt jag behöver och sen tar det tid att ta sig t tunnelbanan med packning, särskilt med en resväska i snön :P ska använda Simon som bärhjälp!

Så natti natti!



Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar