måndag 28 december 2009

Packar!

Packar för Sälen :)

Åker t E-tuna imorgon för att åka vidare upp t Sälen på onsdag =) Kommer bli såå nice!! Åå längtar ut i backen =)

Nej Madde jag har inte kvar Diva, eller ja, hon står hos oss men Madde har henne igen, men när jag kommer hem så får vi se hur det blir =) Grattis till Exotic förresten, han är kanon fin :) Om han hade gått igenom besiktingen när jag kollade på han så hade han troligtvis stått här nu, men det är väl ödet! Ni kommer nog få det jätte bra ihop, sett filmerna ju, jätte fint!

Var i Kalmar igår och handlade lite, hatar rea egentligen pga allt folk som ska trängas hit och dit, men hittade lite fynd iaf samt tog en fika med Sandra, Lisa och Jessica, love you!!! Gick förbi Make Up Store och hälsade på dom där, kul och se dom igen, så himla trevliga =)

Idag har hovslagaren varit här, gick ut till honom med lite kaffe som jag brukar och vi snackade lite skit :) Sen var jag och mamma och hämtade hö. Ikväll har vi bara slappat, jag, syster och mamma i soffan med en bra film och god mat! Härligt!

Juldagen söög btw... =( Hade så himla stora förhoppningar, jag vart pepp i flera dagar och sen blev den bara blaha.. Så tråkigt!! Först var vi hos Jessica, det var kul, träffade alla tjejerna o de! Sen gick vi vidare t Varvsholmen, där var det sådär.. Till sist åkte jag och Amanda t Sandra, och där söög det.. Eller emellanåt var det trevligt! Men till den största delen va det inte så kul, jag och Amanda sprang mest runt där inne och letade efter varaandra =P Men lite trevligt folk träffade man! Men det var många trevliga som man inte träffade också :P Så ja, det kunde ha varit bättre!

Annandagen, firade jul med pappa, farmor & farfar. Åt lutfisk, jag fick lax, tycker inte om lutfisk.. Spelade spel och öppnade julklappar. Fick pengar, Mine-glas, presentkort och en spikmatta! :)


Men som sagt! Packa är det som gäller..


På återseende! Kanske ses i backen ;)



Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar