onsdag 23 december 2009

23e dec


Lätt det Snyggaste paketet som jag ger bort ;)


Alla julklappar är handlade, godiset är gjort och granen är klädd, så nu inväntar man bara julen!

Min käresta Amanda var här igår och vi lagade lite gott käk! Chiliräkor och ris :)

Uppesittarkväll med mamma ikväll då, med lite god mat och säkert ett glas gott vin till, blir myys :)

Imorgon julafton:
Jul hos mamma. Syster, kristofer, mormor o morfar kommer

Juldagen:
Moster, morbror, kusiner kommer även dom och det blir att äta kalkon :)

Juldagskvällen: Utgång!!! Känner på mig att det kommer bli en lyckad kväll ;)

Annandagen: Förhoppningsvis inte alltför bakis. Fira jul hos pappa med pappa, syster, farmor och farfar.








Kallt! Så bäst att man tar på mössan =)







Puss&Kram

2 kommentarer:

  1. Är det för att jag är syster tyrann jag får ett sån´t fint paket?! ;P. Syns i mon. puss på dig

    SvaraRadera