måndag 29 mars 2010

Var ute en sväng i lördags med Emma & Elin! Så kul o träffa dom, länge sen nu :)
Vi lagade god mat, åt chips o godis och drack gott vin ;) Efter det tog vi taxi t O'learys där vi tog en dricka innan vi gick vidare till Kåren! Första gången jag var där, jag o Emma fick gästleg av Elin. Billig dricka var det! Malin hade dansuppvisning, jätte duktiga :)
När vi skulle hem gick jag och Elin t Corner i regnet för o käk lite nattmat, onödigt men gott.

I lördags tog jag även en sväng förbi Annas Hästshop på väg t stan. Ville fråga henne vad jag betalade för mina stövlar, kom inte ihåg priset. Sen vad hon tyckte jag kunde ta för pris för dom nu, kan ju inte ha dom så måste sälja dom. Jag hade köpt dom för ca 3700-3900:- och hon tyckte att jag kunde iaf ta 1900:- för dom nu. Det är ju inte direkt utslitna! Prövade ett par andra stövlar när jag var där, riktigt fina! Men vidden som passade min vad var till storlek 38 och jag har 36. Sen behöver jag ha längden ca 2cm kortare. Så hon skulle ringa dit och kolla om hon kunde special beställa! Hoppas..

Då ska man upp o jobba imorgon, var länge sen! Men det blir skönt att få lite i kassan nästa månad :)

Har lite bilder från i lördags som jag skulle vilja lägga upp, men hittar inte sladden t mobilen :P suck..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar