torsdag 8 april 2010

hallu!
ja vad hände i helgen.. just det det var påsk!

Syster& CO´ var hemma! De kom hem på torsdagen så käkade vi god mat hos mamma, lammstek bl a :) På fredagsmorgonen var det att gå upp tidigt för att jag skulle åka iväg och hoppa clear round med 4-åringen på Bätterop.

Hoppade 50 & 60 cm bara, det var hennes första "tävling", så var mest miljöträning :) Hon skötte sig superbra och det blev 2 felfria rundor utan problem :) kul!

Efter det blev det middag hos mormor & morfar och sen åkte systers pojk över till öland och jag o lina sk´tannade hemma o mös med mamma.

På lördagen kom pappa och hämtade oss, så gick vi ut på restaurang Table 20, Koffe kom dit oxå. Var jätte gott! Blev vitlöksbröd till förrätt och ankbröst t huvudrätt, supergott! Och man får alltid så jäkla mkt mat där, så man behöver ju inte vara rädd att man inte blir mätt..

På kvällen blev det party! Jag gick på inflyttningsfest på stensö och Lina o Koffe åkte t Jonas o Linda. Jag var på inflyttningsfesten ett par timmar, sen gick jag vidare och mötte upp jessica, alexandra o CO´ vid en fest Lina vid Saga biografen för att sedan gå vidare till Harry's! Där var det skoj :) Jag gick sen vidare till Krögers där jag mötte upp med Jakob, Lina, Koffe, Jonas o Linda. Blev ngn kines korv efter det och sen gick vi hemåt! Blev en bra kväll :)

På söndagen blev det frukost hemma hos farmor&farfar och sen åkte vi och kollade på en båt som senare Lina, Koffe o pappa köpte. Så vi kommer över till Strand o kan sova där i år till slut iaf =D super bra!! weeiiii! Längtar :)

Kvällen spenderade jag o syster framför tv-n med popcorn o en bra film! Pappa, han drog t palace :) var 60-tals kväll.

I måndags åkte de "hem" igen =( trist.. hoppas maj går snabbt så de kommer hem igen..

I dag har jag o mamma varit på e tripp t Vimmerby =) blev bra!

Grillat för första gången idag, såååå gott!!!! äntligen =D bara känna doften av grillen e ju såå underbart!

Ja, vi får se hur detta går med allt ;)

nu ska jag sova, super trött!

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar