måndag 8 mars 2010

goddag goddag!

Varit ute o ridit Diva en sväng i det fina vädret idag, va mysigt :) man får allt lite vårkänslor!

I lördags var jag med Amanda på palace, det va skoj o lite galet, som alltid när jag o mandii är någonstans :P haha..

Igår var jag o pappa ute och käkade och sedan var vi på bio! It's complicated såg vi, den va härlig, passade perfekt som en söndagsmys film :)

Imorgon blir det bowling igen, fast denna gång med en annan tjej! På förmiddagen blir det ev. ridhuset. Ska dit på torsdag också, rida "Pella".

Har blivit förkyld, inte kul.. Ont i halsen me, usch, vill inte bli sjuuk :(

På fredag fyller syster år! Får se om vi kommer upp till henne eller inte, skulle vara kul iaf och få fira henne :)

Får gå o se om ngn har tagit in hästarna nu annars får jag väl pallra mig ut igen!



Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar