tisdag 23 mars 2010

Red Pella idag uppe i ridhuset. Hoppade lite studs. Hon skötte sig bra, men nu när hon orkar mycket mer så passar hon på att busa en hel del när jag galopperar henne i början ;) Men hon är ju bara knappt 4 år, så då får man vara lite busig. Sköter sig väldigt bra för sin ringa ålder, totalt orädd för det mesta och gör oftast sitt bästa för att göra sin ryttare till lags, så ska inte klaga på henne! Gick bra med studsen, hon suger tag så i hindren, så det gick lite fort ibland :P



På lördag ska jag träffa Emma!! Som jag inte träffat på flera år, shit vad tiden går fort..=/ Hon kommer hem över helgen, bor ju på västkusten nu. Ska bli himla kul =) Ska möta henne och Elin hemma hos Elin så ska vi äta lite mat o prata, har nog en massa att prata om! Senare blir det ev premiär för mig och Emma att gå till Kåren, Elin pluggar ju nu, så får följa med henne dit. Där ska Malin uppträda o dansa, så ska kolla på henne :)

Gud vad det är TREVLIGT nu på Halv åtta hos mig denna veckan, de är i sthlm o de säger att allt är så trevligt hela tiden, maten är inte god den är trevlig :P Haha.. Trevligt trevligt! Påminner om fotografen i Bröllopsfotografen när han läser boken Vett & Etikett, höjer sitt glas och låtsas att han kollar på sin bordkamrat och säger "Trevligt trevligt". Haha..

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar