torsdag 25 mars 2010

vilket härligt väder!!! =) Såg en snödroppe och 2 krokusar idag, det är väl vårtecken om något! och varmt är det också. Mys! Och all snö har nästan försvunnit! Bra att det kommer sol nu så att det torkar till, för det e hyffsat blött nu o geggigt i hagarna..

Ska jobba 3 dagar nästa vecka, skönt o komma igång lite! Hoppas alla koder dyker upp i huvudet o att jag inte glömt allt för mycket :P Men det är som att cykla, har man en gång lärt sig det så sitter det där. Kommer nog ta en dag eller så sen kan jag det igen. Om det e ngr cg-are som läser så kan ni väl ge mig lite frukt-koder ;)

Skickar med en film på när lilla "Pella" hoppar vattenmatta för första gången. Ska förhoppningsvis komma ut och hoppa lite clear rounder snart!

Funderar på att baka lite bröd, om jag nu får tummen ur! Måste ut och fixa stallet med sen.

Kommer bli kul på lördag :) och nästa vecka kommer syster hem, härligt =)

Mamma va för söt idag, innan hon åkte t jobbet så hade hon lagt ett par strumpor på min säng med lite smått o gott i! Det är ju Tranan-dagen idag :) Alltid när vi bott hemma så har vi fått något denna dag i en strumpa vid sängen, inte bott hemma de 2 senaste gångerna (tror jag det är) så det var extra roligt att få det idag!

Det är ju våffel-dagen med, så får se om det blir ngn våffla idag!

Drömde en mysig dröm i natt, när jag vaknade så kändes det nästan som det hade hänt på riktigt..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar