torsdag 25 februari 2010

Tjoo!
Va på bio igår med mammi, Farsan, kul va den :) vi kom precis i sista sekund innan den börja, haha.. Torkel är ju bara för bäst!

Innan det så var vi och klippte oss, blev nöjd. Blev färgning, mörkt choklad/kastanjebrunt och lite ljusare slingor i, fast som inte syns så mkt utan mest skiftar i färg. Fiint :)

Sen var vi även och handlade på City Gross och jag träffade min andra "familj", hihi, underbara e dom :) Så kul och träffa alla, va ju ett tag sen nu! Och vi var lika glada allihop över att få se varandra, underbart :) ni är så fina! Så kul när man möter alla glada ansikten!

Var jag ute och skrittade en sväng på Twiggy i förmiddags, inte märks det att hon är 30 inte :P Krut tanten :)

Ska sminka Anna på lördag som ska på bröllop, blir roligt :) måste ju underhålla mina sminktekniker! Pratade med make up store igår igen och jag skulle höra av mig i slutet av mars, så skulle vi ses o snacka lite ;) nice! Hoppas :)

Partyyy! Blir det på lördag! Är såå pepp! Får inte vara för pepp bara, för då brukar inte kvällen nå upp till mina förväntningar, så trappa ner! Men det va så länge sen jag va ute, så det kommer nog bli kanon :) Blir förfest först, sen vet jag inte vart det bär av, blir säkert palace el harrys. Hoppas det blir lyckat =D

Den här helgen är det Scandinavium Horse Show, vill vara där =( Måste åka ner till Falsterbo i år iaf!

Snart blir det ridhuset, hoppas inte taket rasar in :P




Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar