tisdag 9 februari 2010

Idag hade jag glömt bort att Jajjen (hovslagaren) skulle komma, så jag gick upp lite efter 8, så fick jag se att han hade kommit. När jag kom ut så var Jajjen i full gång, han hade kommit vid 7-tiden, så han hade gett hästarna höet när han kom :) Påsarna hänger ju utanför deras dörrar så han såg vem som skulle få vad. Så jag behövde bara ge dom kraften när jag kom ut. Jajjen kan man lita på, han sköter sig själv! :)

Sen åkte jag till mormor och morfar, följde med mormor t affären o handlade lite och till apoteket. Sen åkte vi hem till dom och fikade!

Väl hemma igen gick jag ut och fixade i ordning stallet och tog in dom och nu sitter jag här framför datorn. Väntar på att klockan ska bli Halv åtta såklart! Denna veckan är det föräldrar till kändisar som är med och igår var det systrarna Graafs mamma, hehe..mm, de va kul.. Ikväll tror jag det är Salem och Nasim Fakirs pappa som ska laga middag!

Vill att vädret ska bli bättre så att jag kan åka och hälsa på ett par bekanta i halland, men nu ska det ju komma ännu mera snö, 20 centimeter sa Jajjen att det skulle komma imorgon.. Hoppas han har fel :P Men snöa skulle det iaf, suck... Vi kan ju inte åka ifrån huset när det är såhär himla kallt, fryser väl rör o allt sönder :P

Snart ngn helg kommer syster, coffe o celsius hem o hälsar på, ska bli kul =) Hoppas att jag kan följa med dom upp till sälen i mars, med coffes familj. Skulle va skit kul! :)

- Halv åtta hos mig
- Mästarnas mästare/Bygglov
- Vinterspelen i Åre
står på schemat ikväll :) fullspäckad tv-kväll!

Finns så himla många roliga filmer som folk borde se!
Här kommer trailers på ett par :)

Wayne's World



Pineapple Express

http://www.youtube.com/watch?v=hQqUyBN4g8m

Detroit Rock City






Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar