tisdag 16 februari 2010

I fredags trotsade jag snöstormen och åkte till Björnö iaf! Men stannade inte länge, för det var knappt jag kom fram för all snö som blåst upp på vägen, slirade som bara den. Hade velat stanna längre, men vågade inte, ville inte riskera att fastna med bilen, så jag åkte hem till pappa iaf.

När jag kom dit så blev pappa och jag bjudna på middag hemma hos farmor och farfar, gott va det!

Morgonen därpå var vädret mycket bättre så jag och pappa åkte till Björnö för att kolla på den andra dagens träningar istället. Och det var mycket intressant, jätte duktig tjej! Hoppas jag kan träna för henne någon gång sen :)

Snön verkar aldrig ta slut, kommer bara mer och mer... :P

Hade ett mycket trevligt samtal nyss!! Mkt mkt trevligt :) Vill bara att det ska gå 2-3 veckor snabbt nu, så får vi se vad som händer sen :) !

Nu är det strax Halv åtta hos mig, och denna veckan är det från Kalmar! Dock inga personer som jag kände igen..

På torsdag kommer Lina, Celsius och Kristofer hem! Kul o se dom :) länge sen nu!


Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar