måndag 22 februari 2010

-22 grader!!!! Detta är sinnessjukt.... Nu går jag fan i ide!!

Sverige-Finland 3-0, härligt!

Får släppa ut hästarna snart, får stå inne lite längre idag när de e så kallt. Tycker synd om dom att de ska behöva stå ute i denna kylan och med snö upp t magen :( brrrr va kallt det måste va!

Ska ev åka och rida idag, men asså, jag börjar ångra mig nu =S kommer frysa ihjäl ju! Får se hur det blir.. ¨/ det finns en gräns..

Mamma som skulle till jobbet fick inte upp bildörren, testat alla dörrar, men det går inte =( frusit fast =P Så hon kom inte iväg...

Vill ha vår =(

Detta är vackert, känns som en sagovärld när man går ut.. men nu räcker det tycker jag, nu vill jag ha värme! Det är inte roligt längre...

Måndag & torsdag - check!
Onsdag - klippning+bio - check!
Lördag - fest - check!



Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar