onsdag 17 februari 2010

nu får det FANIMEJ sluta snöaa!!! Nu är jag less på skiten :P

Jag undrar om jag varit med om så här mycket snö under min livstid.. Inte vad jag kan minnas iaf!

Åh det skulle vara så underbart, tänk om det händer, två underbara ting :) skulle iaf bli världens lyckligaste tjej tror jag ;P Vågar inte hoppas för mycket dock, men hoppas gör jag :)

Tänk om nästa vinter blir såhär oxå.. Då skulle man bygga ett ridhus alltså. Fast iof är det bättre med snö än att det är alldeles fruset i marken, då går det ju ändå inte att rida :P Men ett ridhus skulle man ha, tänk vad underbart! Drömma kan man ju :P Men i framtiden ska jag fasiken ha ett!

Den 19e-29e mars åker pappa till Spanien, så då ska jag vara hundvakt åt Lukas :) Måste nog skaffa ett par tofflor till honom, om han ska vara här i huset, så att han inte repar golven :P Eller vad man nu kan sätta på tassarna.. Får fråga syster.

Nu ska jag ut och ge hästarna lite lunch, fixa stallet och sen träna lite!

Imorgon e det torsdag :)


Pusss

1 kommentar: