tisdag 2 februari 2010

Den trogne läsaren, kan det vara coffe kanske? säkert :) kollar ju min blogg typ 4 ggr/dagen ;), eller så är det syster.

Nej jag har väl inte lagt bloggandet på hyllan, eller, jo kanske en vecka el så :) Har inte haft så mkt att säga bara!

Har inte hänt så jätte mycket. Var och kollade på ponny tävling på Udden i söndags, mysigt, men väldigt kallt :P Sen följde jag med pappa in till stan, vi käkade lite god mat och sen gick jag till Wassi och spelade bingolotto. Men såklart så vann jag inte ett dugg.. Insåg då anledningen till att jag aldrig spelar bingolotto :P 100 kr el en ny lott kunde jag väl iaf fått, men näe.. Men Wassi vann desto mer, 100 kr, ny bingolott och 2 sverigelotter :P fusk!

Sov hos pappa och på måndagen vaknade jag inte förrän 10.50 och jag hade sån huvudvärk, pga att jag sovit för länge. Det kändes som att jag var jätte bakis med, trots att jag inte druckit en droppe dagen innan :P Jobbigt när det blir så, så kan det bli för mig om jag sover för länge..

Idag var jag hos tandläkaren, jätte spännande! Nja, inte direkt.. Men hade en ny tandläkare då min förra, trogne Kurt, har gått i pension. En tjej, jätte trevlig. Inga hål hade jag, bara lite tandsten, bra tänder man har ;) Aldrig haft hål. Fick ta röntgen bilder i munnen igen och plåtarna jag hade i munnen va så satans stora så kunde knappt stänga munnen, men fick lite bilder iaf.

Nu är det snöstorm här, är det inte trevligt! Känner att jag e väldigt positiv i dagens inlägg, haha ;) Näe, men nu räcker det med snö tycker jag, redan kommit en halv meter typ.. Nu kan det bli vår tycker jag! Tänk att få känna doften av utslagna björkar, grönt gräs, havet..mmm :)Sola, bada, öland roots, strand borgholm! Vill ha nu!

Kollat på ponnyakuten idag, 2 avsnitt, så himla mysigt program :) så söta är dom! Men de ger väldigt bra tips i programmet oxå! Imorgon är det hästhoppning kl 17.00 på svt1, inte missa =) dagens höjdpunkt. Blir nog räksallad och ett glas vitt till det!

Mamma hade köpt en snygg päls-väst t mig idag, från Esprit, en som jag kollat länge på. Tack mamsen :)


Bästa Filippa !




Puss&Kram!

1 kommentar: