måndag 10 maj 2010

Tjo!

Nu har det gått ett tag sen sist! men det har inte hänt såå jätte mkt ;)

I fredags var det alltså personalfest för Hansa City-folket. Vi var inne i modehuset och det bjöds på fördrink, buffé o dricka till maten, sen fick man köpa eget i baren. Cover-bandet PåG spelade och det svängde rejält på dansgolvet ;) Vid 12-tiden så åkte jag, jessica o samuel in till stan och gick in på O'learys en stund. Och sen Krögers, där ngr från festen satt. Det blev en ganska hård kväll vilket satte sina spår på lördagen :P inte kul, inte kul.. Då blir man faktiskt glad när det väl blir söndag! Var nog fler än jag som var slitna.. Men det är sånt man får ta efter en lyckad kväll!

Igår så var jag och pappa på Saxnäs Gk och spelade lite golf, det var prova på dag. Det var faktiskt jätte kul och gick hyffsat bra för både mig och pappa. Pappa var en riktig talang, fick iväg bollarna jätte långt, det har han nog fått från hockeyn :) Får se hur det blir, men kanske blir det en nybörjar kurs! :) kul!

Denna vecka blir det jobb tis, ons och söndag än så länge. Imorgon ska jag på återbesök hos optikern för jag behöver köpa lite nya linser.. Var ju inne på mitt sista par nu och under fredagsnatten så försvann visst en lins :P när jag vaknade så hade jag bara en i.. oops! så nu har jag bara glasögonen, så kan det gå! Men undrar vad han säger imorgon när jag ska på "lins-syn-undersökning" och så kommer jag i glasögon.... piinsamt... haha.. men men, ska bli skönt att få ett gäng nya iaf!

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar